توسعه‌ مهارت‌های فردی و شکوفایی استعدادهای درونی

سیزدهمین رویداد نوآورانه «ترنج» در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

20 Views

سیزدهمین رویداد نوآورانه «ترنج» سه‌شنبه 24 مهرماه ۱۴۰۳ در تالار مولوی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

این رویداد با همکاری معاونت پژوهشی و فناوری و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه با هدف توانمندسازی و شبکه‌سازی دانشجویان برای رفع نیازهای فناورانه و توسعه‌ی زیست بوم فناوری و نوآوری کشور و توسعه‌ مهارت‌های فردی و شکوفایی استعدادهای درونی با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان و با سخنرانی دکتر حمیدی، معاون پژوهشی و فناوری و دکتر مهرنوش، کارآفرین برتر کشور برگزار شد.

دکتر حمیدی ضمن تقدیر از حمایت‌های  فولادمبارکه و سایر استادان بر برگزاری برگزاری اینچنین برنامه‌ها برای ارتقای دانشجویان و حل مشکلات کشور تاکید کرد.

ایشان خاطر نشان شد، محدودیت در رشته های آموزشی برای فعالیت‌های رویداد ترنج وجود ندارد و تمامی رشته‌ها می‌توانند در این رویداد به نحوی شروع به کار کنند.

در ادامه دکتر نظری نکاتی از درک متقابل در صنایع بین رشته ای و چالش ها و راه حل های موجود از جمله در استارتاپ ها و فرهنگ نوآوری و شبکه سازی همچنین توضیحاتی درباره طرح ترنج و طرح توانمندسازی و مزایای آن ارائه داد.

دکتر مهرنوش از کارآفرینان برتر کشور با شرح تجربیات خود از مسائل و انگیزه های موجود در مسیر رشد کسب و کار ها و توسعه استارتاپ ها خطاب به دانشجویان نکاتی را ارائه داد و پروژه جدید مجموعه کسبینو با هدف آشنایی فرصت های شغلی و آینده آن به دانشجویان معرفی کرد.