صفحه اصلی
زمان مصاحبه معرفی‌شدگان آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه شهید بهشتی
  • 2102 بازدید

قابل توجه معرفی شدگان مصاحبه دکتری سال تحصیلی 1402 -1401

ضمن خیرمقدم و آرزوی موفقیت برای معرفی شدگان محترم به اطلاع می رساند؛

رشته فیزیولوژی:

مصاحبه متقاضیان با کنکور رشته فیزیولوژی ورزشی در روز سه شنبه 24 و استعداد درخشان رشته فیزیولوژی چهارشنبه 25 خرداد ماه به صورت حضوری در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 23 خرداد  به ایمیل آقای دکتر محمد فشی به آدرس Fashi84.u@gmail.com ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم سبلانی کارشناس  آموزش دانشکده با شماره تلفن 29905845 تماس حاصل نمایید.

رشته رفتار حرکتی :

مصاحبه متقاضیان رشته رفتار حرکتی در روزهای شنبه 21 و یکشنبه 22 خرداد ماه به صورت حضوری در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 23 خرداد  به ایمیل آقای دکتر ابراهیم متشرعی به آدرس E_moteshareie@sbu.ac.ir  ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با آقای خردمند کارشناس  آموزش دانشکده با شماره تلفن 29905844 تماس حاصل نمایید.

رشته آسیب شناسی:

مصاحبه متقاضیان رشته آسیب شناسی با کنکور در روز دوشنبه 23 خرداد ماه و استعداد درخشان رشته آسیب شناسی دوشنبه 30 خرداد ماه  و  به صورت حضوری در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی برگزار خواهد شد.

متقاضیان این رشته لازم است کلیه مدارک و مستندات آموزشی، پژوهشی، اجرایی و ... را در قالب یک فایل زیپ تا تاریخ 23 خرداد  به ایمیل آقای دکتر سید محمد حسینی به آدرس Moh_hosseini@sbu.ac.ir ارسال فرمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات احتمالی می توانید با سرکار خانم تقوی کارشناس  آموزش دانشکده با شماره تلفن 29905846 تماس حاصل نمایید.

سعی کنید در روز مصاحبه نیم ساعت قبل از برنامه زمان بندی اعلام شده در دانشکده حاضر شوید. برای تمام سوابق خود مستندات قوی ارسال فرمایید، به سوابق بدون مستندات امتیاز داده نخواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام:

افزودن نظرات