صفحه اصلی
بازدید دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده از سایت تولید انرژی از پسماند در آرادکود به صورت مجازی
  • 3879 بازدید

دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مهندسی انرژی‌های تجدیدپذیر دانشکده از سایت تولید انرژی از پسماند در آرادکود به صورت مجازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی، جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مهندسی انرژی‌های تجدید پذیر دانشکده از سایت تولید انرژی از پسماند آرادکود بازدید کردند. این بازدید توسط سرکار خانم دکتر سپیده عابدی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی مکانیک وانرژی، با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به صورت مجازی انجام گرفت.
دانشجویان در این بازدید علمی ضمن آشنایی با فرآیند و تکنولوژی‌های مدیریت پسماند و بازیافت مواد، به‌صورت عملیاتی با واحد تولید انرژی از پسماند این سایت آشنا شدند.

سرکار خانم دکتر عابدی با بیان آنکه انواع پسماندها، مواد دورریز صنایع مختلف و لجن فاضلاب می‌تواند برای تولید انرژی مورد استفاده قرار گیرند، هدف از اجرای این برنامه را آشنایی بیشتر دانشجویان رشته انرژی‌های تجدیدپذیر با انرژی زیستی، منابع و روش‌های تولید آن دانست. ایشان در ادامه اظهار کردند که به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با محیط کار واقعی و تقویت روحیه و انگیزه در طی سال تحصیلی گذشته برای دانشجویان کارشناسی رشته‌های مهندسی انرژی و مهندسی مکانیک نیز دو بازدید مجازی دیگر از «مرکز تحقیقاتی انرژی‌های تجدیدپذیر شهر تهران» و «مرکز کنترل کیفیت هوای شهر تهران» انجام گرفته است. 

 

 


 

افزودن نظرات