دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم شد

15857 بازدید

دکتر محمد‌علی زلفی‌گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، دکتر پیمان صالحی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی را به عنوان «معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب کرد.

دکتر زلفی‌گل در این حکم انتصاب خطاب به دکتر صالحی آورده است؛ باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «معاون پژوهشی» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیۀ انقلابی و توجه به راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری مدیران و کارکنان (یاوران علمی) آن معاونت و دانشگاه‌ها، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری کشور با رویکردی تحول گرایانه و مساله محور در راستای نیل به "تمدن نوین اسلامی" به انجام رسانید.

 

دکتر پیمان صالحی، متولد سال 1344 شهر تهران، عضو هیات علمی با مرتبه استادی در رشته شیمی پژوهشکده گیاهان و مواد اولیه دارویی است که مدیرکل امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه جامع علمی، کاربردی، ریاست مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری و همچنین معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کارنامه کاری وی دیده می‌شود.

وی همچنین جزو دانشمندان یک درصد پراستناد جهان است که بیش از ۲۰۰ مقاله ISI و ۱۴۵ مقاله معتبر در سطح ملی و بین‌المللی دارد و در فهرست سرآمدان علمی کشور قرار گرفته است.​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: