دانشگاهیان بهشتی در جشن دید و بازدید نوروزی، تنبیه رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند

1881 بازدید

دانشگاهیان شهید بهشتی در آیین دید و بازدید سال نو اقدام غرور آفرین سپاهیان اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، آیین دید و بازدید سال نو در دانشگاه شهید بهشتی سنت حسنه ای است که در نخستین روزهای کاری در سال جدید به میزبانی هیئت رئیسه برگزار می‌شود. امسال به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، این مراسم با چند روز تاخیر و پس از عید سعید فطر، در 26 فروردین با حضور جمع کثیری از خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی در فضایی شاد و صمیمی و به صرف ناهار برگزار شد.

تلاقی این آیین با انجام عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، حال و هوای متفاوتی را به مراسم امسال بخشید. در این گردهمایی که با حضور اعضای هیئت رئیسه و بیش از 1500 نفر از اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد از حملات تلافی جویانه سپاه پاسداران قدردانی شد. دانشگاهیان با حمایت از اقدام شجاعانه پاسداران دلاور، خوشحالی خود را ابراز کردند.

دانشگاه شهید بهشتی که مفتخر به تقدیم شهدای گرانقدری از جمله دکتر مجید شهریاری، شهید راه علم دانش است همواره بر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تاکید داشته و با اعلام انزجار از فعالیت‌های رژیم صهیونیستی غاصب، از عملیات اقتدارآفرین رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت می‌کند.

شایان ذکر است، بامداد روز ۲۶ فروردین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شلیک صدها پهپاد و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی، رژیم غاصب و متجاوز اسرائیل را در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق تنبیه کرد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: