معارفه سرپرست دانشکده علوم ریاضی و سرپرست ادارۀ جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی

7463 بازدید

جلسه معارفه سرپرست دانشکده علوم ریاضی و سرپرست ادارۀ جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی با حضور دکتر نصیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی، سه شنبه 16 فرورودین در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر نصیری، رئیس دانشگاه از تلاش‌های دکتر محمدرضا عزالدین فرید روحانی، معاون آموزشی دانشکده علوم ریاضی در مدت تصدی مسئولیت اداره امور دانشکده علوم ریاضی تقدیر و تشکر کرد.

رئیس دانشگاه با معرفی دکتر مسعود حجاریان به عنوان سرپرست دانشکده علوم ریاضی اظهار امیدواری کرد ایشان با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیتها و امکانات علمی دانشکده را جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش آن مجموعه به‌کار گیرند و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازند.

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر سالمکار به عنوان سرپرست اداره جذب و هدایت دانشجویان غیرایرانی برای ایشان آروزی توفیق نمود و بر برنامه‌ریزی برای گسترش ظرفیت جذب و افزایش تعداد دانشجویان غیرایرانی علاقه‌مند به تحصیل در دانشگاه شهید بهشتی بر اساس برنامه‌های میان مدت و بلند مدت دانشگاه در کلیه مقاطع تحصیلی و دوره‌های پسادکتری و کوتاه مدت و همچنین تلاش برای معرفی هرچه بهتر برای شناساندن دانشگاه شهید بهشتی در سطح بین‌المللی به‌منظور جذب دانشجویان غیر ایرانی تاکید کرد.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: