تیم انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی و تندرستی قهرمان جام رمضان شد

13984 بازدید

مسابقه فینال والیبال جام ماه مبارک رمضان و اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان، سه‌شنبه سوم خرداد 1401 همزمان با سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، در محل سالن شماره یک مرکز تربیت بدنی برگزار شد.

در دیدار پایانی و فینال این دوره از مسابقات «تیم انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی و تندرستی» به مصاف «تیم پردیس فنی، مهندسی شهیدعباسپور» رفت  و پس از برگزاری یک رقابت جذاب و تماشایی، تیم انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی و تندرستی موفق شد با نتیجه سه بر یک بر تیم پردیس فنی، مهندسی شهید  عباسپور  غلبه کرده و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در پایان و در اختتامیه بازی با اهدای لوح تقدیر، جایزه نقدی و مدال قهرمانی به تیم های اول و دوم این دوره از مسابقات از آنان تقدیر به عمل آمد.

 کاپ قهرمانی مسابقات توسط دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه به تیم انجمن علمی دانشجویی علوم ورزشی و تندرستی اهداء شد. همچنین دکتر نصیری قیداری ضمن تقدیر از همه عوامل برگزاری این دوره از مسابقات،  با اهداء هدیه‌ای از عادل نجفی؛ عضو کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج  و مسئول فنّی برگزاری مسابقات قدرانی کرد.

 

لازم به ذکر است دکتر سعداله نصیری قیداری؛ رئیس دانشگاه، دکتر احمدرضا ذوالفقاری؛ معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع، دکتر علیرضا طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر علیرضا فارسی؛ معاون دانشجویی، دکترمحمدرضا فقیهی؛ مدیرنظارت، ارزیابی و تضمین کیفیّت، دکتر سید عماد حسینی؛ رئیس پردیس زیرآب دانشگاه شهید بهشتی، دکترسیدمحمودرضا آقامیری؛ رئیس دانشکده  مهندسی هسته ای، دکتر سجاد احمدی زاد؛ رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، جمعی از مسئولان، مدیران، کارمندان و دانشجویان با حضور در سالن شماره یک تربیت بدنی دانشگاه از نزدیک شاهد این رقابت تماشایی بودند.

 

 

​​​​​​​​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: