با حضور مدیر کل دفتر آموزش ، تحقیقات و نو آوری وزارت نیرو انجام شد،

بررسی برنامه اقدام مشترک مهارت‌افزايی دانشجويان و دانش‌آموختگان

59 بازدید

​​​​​​​در جلسه مشترک مدیر مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی مدیر کل  دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو برنامه اقدام مشترک مهارت‌افزايي دانشجويان و دانش‌آموختگان صنعت آب و برق بررسی شد.


این جلسه با حضور دکتر شعبان زاده مدیر کل  دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو؛ مدیران و معاونان آن دفتر، رئیس و دکتر رشیدی، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی دانشگاه و رئیس دانشکده مهندسی برق (قدرت ) در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در جلسه مذکور که در راستای اجرایی نمودن ماده 17 آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان، فناور و اشتغال‌آفرین در صنعت آب و برق مصوب هيأت وزيران با موضوع افزایش اشتغال دانش‌بنیان و فناور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در صنعت آب و برق تشکیل شد، متن برنامه مشترک مهارت‌افزايی دانشجويان و دانش‌آموختگان مورد بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است، بر اساس آئین‌نامه مذکور مقرر شده  است وزارتین علوم تحقیقات و فناوری و نیرو در چارچوب برنامه مشترک با محوریت پردیس شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی و سایر ظرفیت‌های موجود در صنعت و دانشگاه نسبت به  مهارت‌افزایی دانشجویان و ایجاد بستر اشتغال دانش بنیان اقدام نمایند.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: