گزارش تصویری برف روبی در دانشگاه شهید بهشتی

5097 بازدید

دانشگاه شهید بهشتی که در دامنه‌های جنوبی البزر و در کوهپایه‌های شمال شهر تهران قرار دارد هرسال با شروع فصل زمستان با بارش برف، رخت سپید بر تن می‌کند؛ بارش ستاره‌های سپید و رقصان برف جلوه‌های زیبا و بی‌بدیلی در دانشگاه شهید بهشتی می‌آفریند.

در کنار زیبایی شگرف و روح‌نواز بارش این نعمت الهی، تردد و رفت و آمد در دانشگاه با توجه به موقعیت جغرافیایی، سطح شیبدار آن و لغزندگی مسیرها، گاهی با دشواری‌هایی همراه است. پیش از آغاز، همزمان و پس از بارش برف، گروهی از همکاران بی ادعا، زحمتکش و دلسوز فضای سبز در آن اثنا که به قول اخوان «هوا بس ناجوانمردانه سرد است»​​​​ به صورت شبانه‌روزی مشغول پاکسازی و آماده‌سازی معابر برای رفت و آمد دانشجویان و دانشگاهیان عزیز هستند.

مهندس منصوری، رئیس اداره فضای سبز با تشریح فعالیت ها برای برف روبی گفت: با شروع بارش برف همکاران فضای سبز در مدیریت دفتر طرح‌ها و امور فنی دانشگاه با تمام توان و تجهیزات برای خدمات‌رسانی در تلاش هستند. این عزیزان در طول روز و در شیفت شب در دمای منفی صفر با شن و نمک‌پاشی معابر،، پیاده‌روها و خیابان‌های دانشگاه را برای رفت و آمد آماده می‌کنند.

وی ادامه داد: با بارش برف، درختان سنگین می‌شوند برای جلوگیری از شکستن درختان و آسیب به فضای سبز، تکان دادن و برف روبی از روی درختان نیز از جمله اقدامات همکاران فضای سبز است.

 

روابط‌عمومی دانشگاه، قدردان تک‌تک این عزیزان است و آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان دارد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: