آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد

254 بازدید

آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران دانشگاه شهید بهشتی، دوشنبه 4 تیر 1403 با حضور دکترآقامیری، رئیس دانشگاه، اعضا هیئت رئیسه، جمعی از اساتید و کارکنان  و دانشجویان برگزار شد.

 

در این مراسم  از ۵۰۰ ورزشکار مدال آور در مسابقات جهانی، آسیایی، ملی، کسب سهمیه منطقه یک کشور، استانی، المپیاد شاهد و ایثارگر ،قهرمانی جهانی تیم روباتیک و مسابقات همگانی در دو بخش دانشجویی و کارکنان تجلیل شد.

 این آئین باشکوه با حضور دانشجویان قهرمان و مدال آور، مربیان، سرپرستان و خانواده های این عزیزان، همراه با برنامه های متنوعبرگزار شد. گرامیداشت و یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت، قرائت جمعی بیانیه دانشجویان ورزشکار دانشگاه شهید بهشتی در حمایت از مردم غزه، مسابقه، اجرای زنده موسیقی، رونمایی از طرح مدال ورزشی ویژه دانشگاه شهید بهشتی، مولودی عید غدیر خم، کلیپ انتخابات، پخش کلیپ قهرمانان و مدال آوران و جشن تولد برای متولدین تیرماه از جمله برنامه های متنوع این مراسم بود.

در  آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش دانشگاه  دکتر سیدمحمود آقامیری رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید رئیسی و همراهان و تبریک عید سعید غدیر، و بر شمردن اهمیت این عید بزرگ ،موفقیت چشمگیر و کسب بیش از ۲۵۰ مدال توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه در مسابقات مختلف قهرمانی در سطح بین المللی، ملی و منطقه ای را تبریک گفت.

رئیس دانشگاه در ادامه سخنان خود ضمن تببین تفاوت ویژگی‌های قهرمان و پهلوان، توصیه هایی به ورزشکاران داشت

 در بخشی از این مراسم معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن گرامیداشت یاد شهید رئیسی و شهدای خدمت و تبریک عید غدیر خم  این میزان از حضور موفق دانشجویان در میادین ورزشی را به دانشجویان ورزشکار، مربیان و سرپرستان تبریک گفت و به استمرار حمایت از ورزش دانشگاه تاکید کرد. دکتر احمدی به دو موضوع "دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه دوستدار ورزش" و "دانشگاه شهید بهشتی دانشگاه بدون دخانیات" به عنوان دو اولویت اصلی و برنامه ریزی شده برای سال تحصیلی۱۴۰۴-۱۴۰۳  اشاره کرد.

دکتر محمدرضا برومند مدیر مرکز تربیت دانشگاه نیز ضمن ارئه گزارش عملکرد و دستاوردها به تشریح برنامه‌های مرکز تربیت بدنی دانشگاه در سال پیش رو پرداخت.

در این آئین که خانواده تعدادی از دانشجویان نیز حضور داشتند ضمن اهدا لوح تقدیر، بیش از ۱۰ میلیارد ریال به عنوان جایزه و پاداش نقدی تقدیم قهرمانان و مدال آوران شد.

در پایان مراسم با گرفتن عکس های یادگاری و صرف شام در رستوران دانشگاه در فضایی صمیمی مراسم خاتمه یافت.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: