تاریخ سازی دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی در مسابقات ترای‌اتلون قهرمانی آسیا 2022

3616 بازدید

سید پارسا محجوب، دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی و ملی پوش ایران در مسابقات ترای اتلون  قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، برای نخستین بار کشورمان را صاحب مدال در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیایی این رشته کرد.

به نقل از فدراسیون ترای‌اتلون، روز جمعه 10 تیر ماه مسابقات ترای‌اَتل قهرمانی آسیا ۲۰۲۲  در شهر بورابای کشور قزاقستان برگزار شد و سید پارسا محجوب ملی پوش ایران و دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی لحظه ای تاریخی را برای ورزش کشور رقم زد و موفق شد تا ضمن کسب مقام سوم این مسابقات، برای اولین بار کشورمان را صاحب مدال در تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا این رشته نماید.

محجوب برای کسب این مدال تاریخی و ارزشمند با ورزشکاران شاخص و عنوان دار قاره آسیا همچون ایان بیسن بایف قهرمان آسیا و نایب قهرمان بازی های آسیایی به رقابت پرداخت و با عملکرد فوق العاده ای که از خود ارائه داد، موفق شد تا با پشت سر گذاشتن میرلان ایسکاکف نفر سوم قهرمانی امیدهای ترای اتلون آسیا به مدال برنز مسابقات ترای‌اَتل قهرمانی آسیا دست پیدا کند.

ترای اتلون «ورزش سه گانه»، ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است.

روابط عمومی دانشگاه کسب این موفقیت ارزشمند را به ایشان تبریک عرض می نماید.​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: