صفحه اصلی
مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد
  • 5725 بازدید

مراسم بزرگداشت شهادت خادم‌الرضا، آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهانشان، دوشنبه 31 اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان داغدار دانشگاه شهید بهشتی از ساعت 11 در مسجد الزهراء دانشگاه گرد هم آمدند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه متن پیام تسلیت رهبر انقلاب را قرائت کرد. سپس نماز و ظهر عصر به امامت ایشان اقامه شد.

در ادامه دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی، شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفت. ایشان همچنین این مصیبت جبران ناپذیر را به سرکار خانم دکتر علم الهدی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر مکرمه آیت الله رئیسی تسلیت و تعزیت عرض کرد و برای ایشان و خانواده محترمشان صبر و سلامتی مسئلت نمود.

دکتر آقامیری با اشاره به سابقه مجاهدت‌های آیت‌الله رئیسی خاطرنشان شد: ایشان عمر با برکت خویش را متعهدانه و مجاهدانه در راه اسلام و اعتلای انقلاب اسلامی گذراند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مختلف در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری جانفاشانی کرد و در نهایت حین خدمت به ملت، دعوت حق را لبیک گفت.

رئیس دانشگاه با برشمردن فضائل اخلاقی رئیس جمهور اظهار داشت: افتخار آشنایی با ایشان را پیش از دوران ریاست جمهوری داشتم. حضور در منصب ریاست جمهوری تغییر در منش شخصی و ویژگی های اخلاقی شان ایجاد نکرد. آیت الله رئیسی، انسانی دوست داشتنی، باصفا، مردم‌دار، امین، قابل اتکاء و خدمتگزار بود و دلسوزانه برای خدمت  به مردم تلاش می‌کرد.

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور

افزودن نظرات