صفحه اصلی
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
  • 16725 بازدید

دکتر سید محمودرضا آقامیری،رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید برای عموم ملت ایران به ویژه دانش آموزان و دانشجویان، شورآفرین و نویدبخش فردایی بهتر است.

آغاز سال تحصیلی 1403 - 1402 را به استادان، پژوهشگران، فناوران، مدیران و کارکنان خدوم و خستگی‌ناپذیر و دانشجویان سرافراز و گرامی به‌خصوص دانشجویان جدید دانشگاه شهید بهشتی که با استعانت از خداوند متعال و ارادهای راسخ در انجام شایسته فعالیتهای علمی و پژوهشی، خود را برای ایفای وظایف و مسئولیتهای  خطیرشان آماده و مهیا مینمایند، صمیمانه تبریک می‌گویم.

به گواهی تاریخ، دانشجویان و دانش‌آموختگان جوان هر کشور همواره قدرت سازنده و موتور محرک عظیم‌ترین تحولات بشری بوده‌اند. پیشرفت ایران اسلامی نیز مرهون وجود گرانقدر دانشجویانی است که علاوه بر فرهیختگی در دانش تخصصی و حرفه‌ای رشته علمی خود واجد توانمندی‌های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی باشند و این مهم بدون سعی و اهتمام استادان و اعضای محترم هیئت علمی در عرصه‌های علمی، فنی، فرهنگی و اجتماعی که همواره روشنگر و رونق بخش فضای دانشگاه بوده اند ، حاصل نخواهد شد. انتظار می‌رود برای دستیابی به مرز‌های دانش و داشتن جامعه‌ای پیشرفته، بالنده، پرنشاط و امید وار تمامی عوامل نظام آموزشی دانشگاه، به‌ویژه دانشجویان، فرصت‌های در اختیار را مغتنم شمرده و تمام توان خود را برای کسب توانمندی و قابلیت‌های هرچه بیشتر به کار گیرند، چرا که پیشرفت و آبادانی کشور به فکر، اندیشه و عمل جوانان این سرزمین گره خورده‌است.

در سال تحصیلی جدید از استادان و اعضاي محترم هيئت علمي انتظار می‌رود كه با تجهيز خود به آخرين دستاوردهاي علم، پژوهش و فناوري، آماده پاسخگويي به دانشجويان پرسشگر، خلاق و توانمند باشند و با ياری آنان ضمن حل مسائل و مشكلات كشور، در راستاي توسعه علمي و همه جانبه گام بردارند. از دانشجويان عزيز نيز انتظار مي رود با غنيمت شمردن اوقات گرانقدر جواني و با تلاش و همت مثال زدني، دِين خود را به ملت بزرگوار و نظام جمهوری اسلامي ايران ادا كنند.

مدیریت دانشگاه شهید بهشتی نیز خود را متعهد می‌داند كه از هيچ تلاشی براي رفع مشكلات استادان گرامی، کارکنان و دانشجويان عزیز دريغ نورزد.

در خاتمه از درگاه خداوند متعال براي همه استادان و اعضای محترم هیئت علمی و سایر متولیان آموزشی و پژوهشی دانشگاه، سالي پر از اميد و نشاط و مشحون از موفقيت در رسيدن به مرجعيت علم و فناوري در جهان آرزومندم.                                                                                                                                                     

      سید محمودرضا آقا میری   

  رئیس دانشگاه شهید بهشتی

افزودن نظرات