صفحه اصلی
مدرسه تابستانی"الهیات و کیهان شناسی برگزار می شود
  • 890 بازدید

پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری مدرسه تابستانی الهیات و کیهان شناسی را برگزار می نماید.
معرفی مدرسه
پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری  دانشگاه شهید بهشتی در صدد است با همکاری مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران «مدرسه‌ تابستانی الهیات و کیهان شناسی» را در تاریخ 13 شهریور الی 16 شهریور 1395 برگزار کند. این دوره‌ی کوتاه مدت به  تنظیم ظریف در کیهان شناسی و برهان نظم در الهیات اختصاص دارد. در این دوره و با رویکردی آموزشی، به مباحثی همچون کیهان شناسی مقدماتی، گفتمان نظم، برهان نظم در الهیات اسلامی، تنظیم ظریف و نقش آن در کیهان شناسی پرداخته خواهد شد. در انتهای مدرسه نیز نشستی پیرامون الهیات طبیعی با حضور صاحب‌نظران برگزار خواهد شد. 
 
ثبت نام
این دوره اگرچه برای دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های الهیات، فلسفه و فیزیک طراحی شده است، ثبت نام برای کلیه‌ی علاقه‌مندان آزاد است. پس از بررسی رزومه‌ی ثبت‌نام کنندگان، تعدادی محدود متناسب با ظرفیت دوره پذیرش می‌شوند. هزینه‌ی شرکت در دوره، صد هزار تومان است. همچنین، استفاده از خوابگاه به‌تعداد محدود و با پرداخت هزینه‌ی اضافه فراهم است. لازم است متقاضیان گرامی جهت ثبت نام اولیه، در تاریخ 25 تیر الی 31 مرداد 1395 با مراجعه به وب‌‌سایت فرم ثبت نام اولیه.docx را پرکرده و به ایمیل دوره آموزشی به آدرس: frst.sbu@gmail.com ارسال نمایند.
 
تاریخ‌های مهم
ثبت نام اولیه: 25 تیر الی 31 مرداد 1395
اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان: 6شهریور 1395
ثبت نام نهایی: 7 شهریور الی 11شهریور 1395
برگزاری مدرسه: 13 شهریور الی 16 شهریور 1395
 نحوه پرداخت هزینه شرکت در دوره آموزشی:
لازم است پذیرفته شدگان هزینه ثبت نام را از طریق سامانه پرداخت الکترونیکی دانشگاه شهید بهشتی  به آدرس «لینک آدرس»، واحد دریافت کننده وجه: پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری، موضوع واریز وجه: مدرسه تابستانی الهیات و کیهان شناسی پرداخت کنند و رسید وجه واریزی را به آدرس ایمیل مذکور ارسال نمایند.
مکان برگزاری
تهران، اوین، دانشگاه شهید بهشتی، پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری
تلفن:22431717- 29905464
افزودن نظرات