طی مراسمی گواهینامه رتبه به شرکت آب معدنی دماوند اعطاء شد

13568 بازدید

​​​​​​​

مراسم اعطاء گواهینامه رتبه به شرکت آب معدنی دماوند با حضور دکتر پرند، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه؛ در روز شنبه 9 اسفند ماه در سالن کنفرانس دانشکده علوم زمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه دکتر مسعودی معاونت پژوهشی دانشکده علوم زمین، دکتر ناصری مدیر گروه زمین شناسی معدنی و آب، دکتر نیک پیمان عضو هیات علمی و مجری این پروژه، خانم استاد زمانی مدیر عامل شرکت دماوند، آقای آزاد مدیر ارشد عملیات شرکت دماوند و آقای صفایی مدیر کیفی، ایمنی غذایی و بحران شرکت دماوند حضور داشتند.

در ابتدای این نشست دکتر نیک پیمان، عضو هیات علمی و مجری پروژه؛ ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارشی در خصوص نحوه ثبت و استقرار شرکت فوکا در مرکز رشد دانشگاه و مراحل طی شده در جهت انجام مطالعات، نحوه و ساختار رتبه بندی پرداخت و از صدور اولین گواهی با درجه طلایی برای شرکت آب معدنی دماوند خبرداد و گفت: ارائه خدمات دانش بنیان و قرار گرفتن ماموریت رتبه بندی برای صنعت آب بسته بندی، با هدف ارتقاء کیفیت و پایش سلامت این محصولات بوده و این رتبه بندی بر مبنای استانداردهای موجود صورت پذیرفته است. ایشان افزود: از آنجایی که بحث آب های زیر زمینی پویا است این رتبه بندی باید به صورت پیوسته صورت پذیرد از این رو در طی مدت قراداد ارزیابی، با انجام پایش به صورت ماهیانه، نمونه برداری و آنالیز، از تداوم سلامت محصولات مطمئن خواهیم شد.

خانم استاد زمانی، مدیر عامل شرکت دماوند؛ نیز در سخنانی با بیان اهمیت کیفیت آب در طی مراحل تولید و پس از تولید، به اهمیت اخذ این گواهینامه برای شرکت آب معدنی دماوند پرداخت و ارتقاء سطح آگاهی مردم را مولفه ای تعیین کننده در انتخاب محصولات آّب بسته بندی شده دانست.

دکتر پرند، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه نیز با اشاره به وطیفه و رسالت دانشگاه در خصوص جامعه اظهار داشت: بحث سلامت، ارزیابی کیفیت محصولات و اطلاع رسانی به مردم از رسالت های دانشگاه است و امیدوار هستیم ارائه خدمات دانش بنیان و انجام این پایش‌ها نقش موثری در حوزه سلامت آب داشته باشد. 

دکتر مسعودی، معاون پژوهشی دانشکده علوم زمین؛ بر اهمیت انجام پایش‌ها به صورت مداوم تاکید نمود و بیان داشت: ارتقاء و تغییر نگاه به کنترل کیفیت، موجب حفظ سلامت جامعه و حمایت از تحقیق و توسعه خواهد شد. 

دکتر ناصری، مدیر گروه زمین شناسی معدنی و آب؛ ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با نحوه تاثیر پذیری آب های زیرزمینی از بستر و لایه های زمین شناسی، بر لزوم انجام چنین ارزیابی هایی تاکید نمود. 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: