امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری بین دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهیدبهشتی و آکادمی ورزشی بلگراد

6121 بازدید

دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی و آکادمی ورزشی بلگراد تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.

اعضای آکادمی ورزش بلگراد کشور صربستان، جمعه ۱۲ شهریور 1400 از دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی بازدید و با اعضای هیات رئیسه دانشکده دیدار کردند.

هیات صربستانی در ابتدا از آزمایشگاه‌ها و فضاهای ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی بازدید کردند و سپس در نشستی مشترک، راههای ایجاد و گسترش همکاری‌های مشترک را بررسی کردند.

 در این نشست ابتدا دکتر سجاد احمدی‌زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی؛ ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، به تشریح اهداف این جلسه و توانمندی‌های دانشکده پرداخت.

پروفسور Leon Lukman بنیانگذار آکادمی ورزش بلگراد در سخنانی، سیاست‌ها و رویکردهای علمی آکادمی در کشور صربستان را تشریح کرد. در ادامه دکتر Sinisa Jasnic رئیس آکادمی به زمینه فعالیت‌های آکادمی و توانمندی‌های آن اشاره کرد.

در بخش دیگری از این نشست دکتر حمیداله حسنلویی، مدیر کمیته روابط بین‌الملل دانشکده؛ گزارشی از وضعیت موجود گروه‌های آموزشی، اعضای هیات‌ علمی و حیطه‌های فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشکده را ارائه کرد. در انتهای جلسه پس از بررسی توانمندی‌های دو طرف در زمینه همکاری­‌های مشترک، راهکارهای عملیاتی برگزاری دوره‌های تخصصی و همایش‌های علمی مشترک، تبادل دانشجو، همکاری در نشریات علمی و فعالیت‌های پژوهشی مشترک تشریح شد و براین اساس تفاهم‌نامه‌ای بین دانشکده علوم ورزشی و تندرستی و آکادمی ورزشی بلگراد منعقد شد.

در این دیدار دکتر سجاد احمدی‌زاد رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، دکتر مصطفی زارعی معاون آموزشی، دکتر حمیداله حسنلویی مدیر کمیته روابط بین‌‌الملل و دکتر محمد پورکیانی عضو هیات علمی دانشکده و معاون فدراسیون ورزش دانشجویی حضور داشتند.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: