بازدید معاون وزیر از دفتر کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه

4860 بازدید

      

 دکتر غفاری، معاون وزیر عتف و رئیس سازمان امور دانشجویان، سه شنبه 12 مرداد1400، در حاشیه افتتاح از پروژه‌های ورزشی دانشگاه از دفترکانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج بازدید کرد.

 در این دیدار اکبر ملکیان، مسئول دفتر کانون؛ ضمن خیر مقدم،  گزارشی از فعالیتها و عملکرد کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج ارائه داد و گفت: کانون فرهنگی ورزشی ایثار در سال های متمادی با برنامه ریزی و هدایت دانشجویان در عرصه فعالیت های ورزشی موفقیت های چشمگیری در سطوح مختلف کشوری، استانی، منطقه ای و درون دانشگاهی بدست آورده و همواره یکی از رتبه های  اول تا سوم را در مسابقات، جشنواره ها و المپیادهای ورزشی کسب نموده است. این کانون به دلیل ارائه تقویم سالانه، اجرای برنامه ها، مستندسازی و ارائه گزارش مکتوب و مصور برنامه ها از طرف ادارۀ کل تربیت بدنی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان کانون برتر انتخاب شده  و در چند دوره نیز میزبانی این مسابقات را در سطوح مختلف بر عهده داشته است واکنون نیز در دوران اپیدمی و شیوع بیماری کرونا فعال بوده و چندین مسابقه مجازی و مراسم تقدیر از ورزشکاران را در کارنامه خود دارد.

وی در پایان خاطرنشان شد که عملکرد مناسب و شایسته کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج که همواره خودجوش و بدون چشم داشت مالی فعالیت کرده، موجب شده است تا مسئولان و دست اندرکاران این کانون در دوره های مختلف مدیریتی دانشگاه مورد تجلیل قرار گیرند.

دکتر غفاری، با تقدیر از فعالیتهای موثر کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان، اینگونه فعالیتهای خودجوش را زمینه ایجاد نشاط و شادابی در بین جامعه دانشگاهی دانست و از عوامل اجرایی کانون قدردانی کرد.

در افتتاح پروژه های ورزشی دانشگاه، دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه؛ دکتر شریف نژاد، رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم؛ دکتر تقی زاده، معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان امور دانشجویان؛ دکتر نجفی، رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در روسیه، بلاروس و آسیای میانه؛ دکتر جواد اطاعت معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع؛ دکتر اصغر واعظی، معاون فرهنگی و اجتماعی؛ دکتر علیرضا  فارسی، معاون دانشجویی حضور داشتند.

 

 

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: