رئیس اداره بهداشت و درمان:

تزریـق 4150 دوز واکسـن کرونـا در دانشگاه شهید بهشتـی

5440 بازدید

 

دکتر ویدا مفید، رئیس اداره بهداشت و درمان دانشگاه شهید بهشتی با اشاره آمار واکسن‌های تزریق شده اظهار داشت: تا 22 شهریور 1400، تعداد 4150  دوز واکسن کرونا به اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تزریق شده است.

وی افزود: رویداد مهم و بزرگ واکسیناسیون علیه کووید 19 برای استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی با هدف پوشش حداکثری جمعیت هدف از 11مرداد1400 آغاز و در 9 روز متناوب انجام شد. در این مرحله در مجموع 2450 نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن در خوابگاه واکسینه شدند که از این تعداد  1806 نفر از اعضای هیات علمی و کارکنان و 644 نفر دانشجویان تحصیلات تکمیلی ساکن خوابگاه بودند.این افراد 1890 دوز سینوفارم و 560 دوز آسترازنکا دریافت کردند.

دکتر ودود، با اشاره به افتتاح مرکز تجمیعی واکسن در دانشگاه تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی معاونت دانشجویی و با همکاری دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، مرکز تجمیعی واکسیناسیون در مقابل دانشکده بهداشت در پردیس اصلی دانشگاه افتتاح و امکان واکسیناسیون خانواده‌های محترم دانشگاهیان فراهم شد که تاکنون بیش از 400 نفر از خانواده‌های همکاران شاغل در دانشگاه شهید بهشتی در این مرکز واکسینه شده‌اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان، از تزریق 800 دوز واکسن شامل 707 مورد تزریق دوز دوم 93 مورد نیز تزریق دوز اول طی دو روز در اواسط شهریورماه برای جاماندگان از طرح خبرداد.

دکتر ودود با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانشجویان تاکید کرد: از روز شنبه 20 شهریور واکسیناسیون دانشجویان بومی در رستوران اساتید در حال انجام است؛ در دو روز اول،500 نفر از دانشجویان دکتری بومی واکسینه شدند و از تاریخ 22 تا 25 شهریور ماه دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی بومی نیز می‌توانند با تعیین نوبت قبلی در سامانه واکسیناسیون دانشجویان، برای دریافت واکسن مراجعه نمایند.​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: