صفحه اصلی
مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع
  • 25342 بازدید

مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع با حضور دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیات رئیسه یکشنبه 30 آبان 1400 در سالن شهید شهریاری حوزه ریاست برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه،  دکتر نصیری، رئیس دانشگاه؛ در سخنانی با قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر جواد اطاعت در مدت تصدی معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع  گفت: بر خود وظیفه می‌دانم صمیمانه از تمام خدمات و کوشش‌های بی دریغ جناب آقای دکتر اطاعت در طی چهار سال معاونت دانشگاه قدردانی کنم. ایشان عضو ارزشمند دانشگاه و کشور هستند که در هر سمت و جایگاهی که فعالیت داشتند به مدد روحیه، تخصص و تجربیات گرانسنگ توانستند مثمرثمر باشند و در سنگرهای مختلفِ خدمت‌گزاری آثار و خدمات مفیدی به یادگار گذاردند.

ایشان، با اشاره به فعالیت‌های دکتر اطاعت در دو دورۀ متوالی تصدی سمت معاونت پشتیبانی، تاکید کرد: آثار و نتایج تلاش‌های ایشان در جای جای دانشگاه مشهود است؛ ارزش این تلاش‌ها در این سال‌هایی که کشور با تنگناهای مالی و اقتصادی مواجه شده چندبرابر است. از زحمات دلسوزانه و مجدانه دکتر اطاعت عزیز برای ایجاد نظم و انضباط اداری در آن معاونت مهم و هم‎چنین تمشیت امور پشتیبانی، مالی، منابع انسانی و عمرانی صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم؛ امیدوارم دانشگاه همچنان از حضور و تجربیات ارزنده ایشان بهره‌مند باشد.

رئیس دانشگاه در ادامه با معرفی دکتر احمدرضا ذوالفقاری به عنوان سرپرست معاونت  پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع، اظهار داشت: جناب آقای دکتر ذوالفقاری پیش‌تر به عنوان معاون پشتیبانی دانشگاه خدمت کردند و کارنامه موفقی از خود به یادگار گذاشتند؛ ایشان عضو خوشنام، توانمند و باتجریه دانشگاه هستند و علی‌رغم مشغله‌های پژوهشی و علمی با تواضع این مسوولیت را با هدف کمک به ارتقاء جایگاه دانشگاه شهیدبهشتی پذیرفتند. امیدوارم ایشان در ظل توجهات خداوند سبحان با همراهی و همدلی سایر همکاران در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشند.

حجت‌الاسلام‌رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در سخنانی با تبریک هفته بسیج، از خدمات دکتر اطاعت قدردانی کرد و انتصاب دکتر ذوالفقاری را تبریک گفت. ایشان با قرائت آیاتی از سوره مبارکه آل عمران، خاطرنشان شد: سپردن مسوولیت و امانت، موجب می‌شود انسان ظرفیت‌های خود را نشان دهد و از این ظرفیت‌ها برای خدمت به خلق خدا و همچنین خدمت به خدا بهره گیرد.

دکتر طالب پور، معاون فرهنگی و اجتماعی در سخنانی، صداقت، شجاعت و تصمیم‌گیری به‌موقع، حرکت فراجناحی و نظم و انضباط کاری را از مهم‌ترین ویژگی‌های دکتر اطاعت عنوان کرد و برای  دکتر ذوالفقاری نیز که به این صفات مزین هستند آرزوی موفقیت نمود.

دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی؛ در سخنانی با اشاره به اهداف برگزاری جلسات تکریم و معارفه گفت: قدردانی از تلاش‌ها ریشه در آموزه‌های دینی ما دارد. روح حاکم بر چنین جلساتی ارتباط مستقیم با صداقت و شخصیت مدیری دارد که مسوولیت را واگذار می‌کند،  به میزانی که آن مدیر با اخلاق و صادقانه کارکرده باشد روح حاکم برجلسه نیز مملو از صمیمیت خواهد بود. امروز گرد هم آمدیم تا قدردان سال‌ها تلاش و مجاهدت خالصانه دکتر اطاعت در خدمت به دانشگاه و کشور باشیم و برای دکتر ذوالفقاری دیگر همکار عزیزمان در قبول مسوولیت آرزوی توفیق نماییم.

ایشان ادامه داد: در سطح دانشگاه شعور اجتماعی قوی حاکم است که به خوبی تشخیص می‌دهد که چه کسی برای ارتقاء آن تلاش می‌کند، رضایت جمعی در دانشگاه گواهی بر عملکرد قابل تقدیر دکتر اطاعت دارد؛ حضور ایشان در هیات رئیسه دانشگاه نقطه قوت و بسیار ارزشمند بود. به دکتر دوالفقاری خیر مقدم عرض می‌کنم، ایشان دانشگاه را متعلق به خود و خود را متعلق به دانشگاه می‌داند؛ امیدوارم به مدد تجربیات ارزشمند در اعتلای جایگاه دانشگاه موفق باشند.

   دکتر اطاعت، معاون سابق پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع؛ در سخنانی پذیرش مسوولیت را دارای وجوه مثبت و منفی دانست و گفت: پذیرش مسوولیت اگر خالصانه و برای خدمت باشد حتما ذخیره‌ای برای آخرت خواهد بود اما اگر با خلوص نیت نباشد بارگرانی خواهد شد که خسران به بارخواهد آورد.

ایشان با اشاره به برخی فعالیت‌های صورت گرفته در مدت تصدی معاونت دانشگاه تصریح کرد: طی این مدت تلاش براین بود که با اتخاذ تصمیم‌های موثر و به‌موقع، اقدام مناسبی برای مرتفع نمودن چالش‌های پیش روی دانشگاه صورت گیرد. در این مدت علاوه بر اصلاح ساختار دانشگاه، با احداث، تعمیر، بهسازی و نوسازی  بالغ بر 114 هزار متر در اوین، 20 هزار متر در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور و 4 هزار متر در پردیس علمی تحقیقاتی زیراب، قریب به 3 هزار میلیارد تومان ثروت برای دانشگاه شهید بهشتی ثروت خلق شده است. همچنین اصلاح فرآیند پرداخت اضافه کار و ساماندهی وضعیت تحصیل کارکنان شرکتی از جمله اقدامات مهم در چندماه اخیر بود.

دکتر ذوالفقاری، سرپرست جدید معاونت پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع؛ هماهنگی و همراهی تمام ارکان یک سازمان را عامل اصلی در پیشبرد اهداف و اجرای موفق برنامه‌ها دانست و افزود: اگر هماهنگی نباشد کارها علی‌رغم توانمندی افراد پیش نخواهد رفت. شیوع ویروس کرونا شرایط را بغرنج و اداره امور را پیچیده‌تر کرد. امیدوارم با همدلی همه دوستان و همکاران بتوانیم باری از دوش دانشگاه برداریم.

دکتر ذوالفقاری، استاد، دانشجو و کارمند را ستون‌های دانشگاه خواند و افزود: همان طور که در دین اسلام، نماز به عنوان ستون دین، جایگاه رفیعی دارد باید حرمت ستون‌های دانشگاه نیز حفظ شود. استاد، دانشجو و کارمند مطالبه‌ای جز احترام، عدالت و فرصتی برای شکوفائی استعداد خود ندارند. دانشگاه اگر قائم به تعلیم و تربیت و پژوهش و تحقیقات علمی باشد رشد و اعتلای روزافزون آن خواهد یافت.

در این مراسم دکتر فارسی، معاون دانشجویی؛ دکتر شکری معاون پژوهشی و فناوری؛ دکتر افضلیان، معاون آموزشی؛ دکتر توکلی‌نیا، رئیس دانشکده علوم زمین؛ دکترشاملی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات؛ دکتر طبرسا، مدیر برنامه و بودجه و تحول اداری؛ دکتر شاملو، مدیر امور حقوقی؛ مهندس بیات، رئیس طرح‌های عمرانی و خانم اخوان، مدیر امور مالی؛ دکتر مسعودی، سرپرست پارک علم و فناوری؛ دکتر رشیدی، مدیر مرکز آموزش‌های تخصصی در سخنانی با تقدیر از برنامه‌ها و فعالیت‌های دکتر اطاعت برای دکتر ذوالفقاری آرزوی توفیق نمودند.   

در پایان مراسم رئیس دانشگاه، با اهداء لوح از زحمات دکتر اطاعت تقدیر کرد و حکم انتصاب دکتر ذوالفقاری را اعطا نمود.

افزودن نظرات