صفحه اصلی
مراسم تجلیل از اساتید و کارکنان بازنشسته دانشکده برگزار شد
  • 7809 بازدید

همزمان با هفته گرامیداشت مقام استاد، مراسم تجلیل ازاساتید و کارکنان بازنشسته دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی روز دوشنبه به تاریخ دوشنبه 12اردیبهشت 1402 در محل تالار الزهرا دانشکده مدیریت و حسابداری ساعت 11 الی 12:30 با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده به همت مسئولان دانشکده و با همکاری انجمن علمی علوم ورزشی برگزار شد.

در ابتدای مراسم دکتر سجاد احمدی زاد رئیس دانشکده ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از عملکرد دانشکده در دو سال گذشته در سه حوزه آموزشی،پژوهشی و اجرایی ارائه نمودند.

در ادامه از خدمات شایسته و ارزشمند سرکار خانم تقوی کارشناس بمعاونت آموزشی که به تازگی با افتخار بازنشستگی نائل آمدند،  تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

در بخش دیگری از این مراسم یاد و خاطره اساتید گرانقدری که آسمانی شدند، گرامی داشته شد و از خانواده های محترمشان با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

سپس از اساتید بازنشسته دانشکده آقایان دکتر خسرو ابراهیم، مهدی نمازی زاده ، ابراهیم نصیری مقدم و علی اصغر لاری  به واسطه زحمات و خدمات ارزنده اشان با اهدای لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

بخش بعدی برنامه تقدیر از یکی از همکاران مدیریت انتظامات دانشگاه آقای محمدرضا فوقانی بود.

پایان بخش مراسم که بسیار مورد توجه حاضرین قرار گرفت تقدیر از یک عمر دلسوزی مادرانه خانم تاجماه عبدالملکی که به «مادر دانشکده» شهرت دارد انجام گرفت.

افزودن نظرات