سامانههای اداری و مالی
یکی از واحدهای مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، واحد سامانههای اتوماسیون اداری و مالی است. ماموریت این واحد تحلیل، نیازسنجی، استقرار و پشتیبانی سامانههای کاربردی حوزه اداری و مالی در دانشگاه میباشد.
این واحد از سال 1374 در راستای تامین نیازهای دانشگاه، آغاز به فعالیت نموده است. تا سال 1382 نیازمندی واحدهای مختلف به صورت مجزا به شکل سامانههای جزیرهای برطرف میشد، با توسعه فناوری اطلاعات و خدمات آن در دانشگاه و به منظور یکپارچهسازی و تحت وب بودن سامانهها، بررسی نیاز و تحلیل فرایندهای دانشگاه از سال 1382 آغاز و سرانجام در سال 1385 این سامانه در سراسر دانشگاه جهت الکترونیکی نمودن فرایندهای اداری، مالی و مکاتباتی پیادهسازی و راهاندازی شد.
در حال حاضر مجموعه سامانههای اتوماسیون اداری و مالی دانشگاه در چهار حوزه مکاتبات، مالی، منابع انسانی و لجستیک، با 24 سامانه مختلف و حدود 3000 کاربر در حال خدمترسانی به کاربران دانشگاه است.