مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Women's football fandom and stadium attendance in Iran: a form of everyday resistance?"
Catherine Phipps,
Ali Afrouzeh,
Stacey Pope,
Mohammad Pourkiani,
Mohammad Reza Boroumand Devlagh
World Leisure Journal,
pp.1-19,
2024
-
"Investigating the Influence of Virtual Reality versus Conventional Two-Dimensional Advertising on Flow Experience and Purchase Intention Among Customers of Sports Products"
Ali Afrouzeh,
Mohammad Reza Boroumand Devlagh,
Mohammad Pourkiani,
Maziyar Kalashi
Research in Sport Management and Marketing,
Vol. 4,
pp.105-117,
2024
-
"The sport and exercise experiences of physically disabled women in Iran: shame, stereotyping, and Goffman's stigma"
Mohammad Sadegh Afroozeh,
Catherine Phipps,
Ali Afrouzeh,
Zahra Alipour Asiri,
Hamid Reza Safari Jafarloo
DISABILITY and SOCIETY,
pp.1-23,
2024
-
""Iranians on one side, immigrants on the other!": socio-cultural constraints to sport participation amongst Afghan women migrants and refugees"
Catherine Phipps,
Ali Afrouzeh,
Mohammad Pourkiani,
Shakiba Oftadeh-Moghadam,
Nasrollah Sajjadi
Leisure Studies,
pp.1-14,
2023
-
"مدل پارادایمی مشارکت پناهندگان افغانستانی در ورزش"
علی افروزه،
سید نصراله سجادی،
مهرزاد حمیدی،
رسول صادقی
مدیریت و توسعه ورزش،
نسخه 13،
صفحات:1-25،
1403
-
"تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)"
محمدرضا برومند دولق،
علی افروزه،
سیاوش فرهمند
مطالعات بازاریابی ورزشی،
نسخه 5،
صفحات:16-36،
1403