استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/08
علی افروزه
علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه
مقالات علمی چاپ شده در مجلات
-
"Women's football fandom and stadium attendance in Iran: a form of everyday resistance?"
Catherine Phipps, Ali Afrouzeh, Stacey Pope, Mohammad Pourkiani, Mohammad Reza Boroumand Devlagh
World Leisure Journal, pp.1-19, 2024 -
"Investigating the Influence of Virtual Reality versus Conventional Two-Dimensional Advertising on Flow Experience and Purchase Intention Among Customers of Sports Products"
Ali Afrouzeh, Mohammad Reza Boroumand Devlagh, Mohammad Pourkiani, Maziyar Kalashi
Research in Sport Management and Marketing, Vol. 4, pp.105-117, 2024 -
"The sport and exercise experiences of physically disabled women in Iran: shame, stereotyping, and Goffman's stigma"
Mohammad Sadegh Afroozeh, Catherine Phipps, Ali Afrouzeh, Zahra Alipour Asiri, Hamid Reza Safari Jafarloo
DISABILITY and SOCIETY, pp.1-23, 2024 -
""Iranians on one side, immigrants on the other!": socio-cultural constraints to sport participation amongst Afghan women migrants and refugees"
Catherine Phipps, Ali Afrouzeh, Mohammad Pourkiani, Shakiba Oftadeh-Moghadam, Nasrollah Sajjadi
Leisure Studies, pp.1-14, 2023 -
"تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری آگاهی وترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)"
محمدرضا برومند دولق، علی افروزه، سیاوش فرهمند
مطالعات بازاریابی ورزشی، نسخه 5، صفحات:16-36، 1403
مقالات علمی ارائه شده در همایشها
-
"تاثیر تایپوگرافی و شعار در تبلیغات محیطی ورزشگاه های فوتبال بر وفاداری به برند با نقش میانجی ترجیح برند؛ مطالعه موردی برند اسنوا"
سیاوش فرهمند، محمدرضا برومند دولق، علی افروزه
هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، 1403 -
"ارتقای فعالیت بدنی از طریق گیمیفیکیشن و اثر آن بر ارزش درک شده کاربران در فضای مجازی"
رزگار پورمعروف، علی افروزه
هشتمین همایش ملی دانشجویی علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، 1403 -
"Identifying Obstacles to the Implementation of Inclusive Sports in Iranian Schools; Phenomenological Study"
علی افروزه، فرزانه مجیدی حاجی حسن علیا
چهاردهمین همایش بین المللی علوم ورزشی، 1402 -
"The Influence of Innovation Diffusion Theory Dimensions on the Attitudes of Sports Product Customers Using Augmented Reality Shopping Applications"
رزگار پورمعروف، علی افروزه، محمد پورکیانی
چهاردهمین همایش بین المللی علوم ورزشی، 1402 -
"تاثیر ابعاد مدل AIDA و پذیرش فناوری بر قصد استفاده مشتریان محصولات ورزشی از اپلیکیشنهای واقعیت افزوده"
رزگار پورمعروف، علی افروزه، محمد پورکیانی
سومین همایش بین المللی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، صفحات:120-124، 1402