Faculty Profile

محمود حیدری

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/02/27

محمود حیدری

علوم تربیتی و روان‌شناسی / روان‌شناسی

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. اثر مداخله مبتنی بر تعهد بر رفتار حامی محیط زیست و نگرش به بازیافت در کارکنان شهرداری
    سیدمحمدهادی موسوی 1400
  2. تعیین شاخص¬های محیطی موثر بر کیفیت ارائه خدمات روانشناختی از دیدگاه متخصصین، کارکنان و مراجعین مراکز ارائه این خدمات در شهر تهران
    زهره هاشمی نسب 1400
  3. اثر تونبخشی شناختی کارکردهای اجرایی بر اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان
    پرنیا علیجانی 1399
  4. اثر استفاده از عناصر طبیعی در طراحی داخلی فضاهای آموزشی بر توجه و بازداری پاسخ دانش آموزان: نقش تعدیلگری تعلق به مکان
    سپیده السادات عابدی 1399
  5. اثربخشی بازی‌های مبتنی بر توانمندسازی شناختی بر عملکرد توجه، حافظه و زمان واکنش دانش‌آموزان مبتلا به اختلالات یادگیری
    اکرم رحمانی بلداجی 1399
  6. رابطه ویژگی های شخصیتی و اهداف پیشرفت با گرایش نوازندگان به انواع موسیقی ایرانی و غربی
    مهیار اکبری 1398
  7. نقش تعدیل کننده خودتنظیمی در رابطه اهمالکاری فعال و منفعل با سلامت روان در دانش آموزان
    یاسمین مهرآبادی 1398
  8. پیش بینی تعلل در انجام آزمایش های غربالگری بر اساس ویژگی های شخصیتی و سبک های پردازش اطلاعات در زنان
    پارسیلا رسولی 1398
  9. رابطه ادراک از شیوه فرزندپروری و خودکارآمدی با نوع خودناتوان سازی در دانشجویان
    محدثه مظاهری 1396
  10. عوامل شخصیتی و فردی پیش بینی کننده سوگیری توجه به آیین نامه های آموزشی در دانشجویان
    نساء مردانی مفید 1395
  11. تعیین پیش بینی کننده های شغلی نشاط سازمانی در کارکنان اقماری شرکت پایانه های نفتی ایران
    فاطمه ظفری 1395
  12. رابطه بین ادراک از کیفیت تعامل معلم - دانش آموز و تاب آوری تحصیلی با فرسودگی تحصیلی و اهمال کاری در دانش آموزان: نقش واسطه ای هیجانات پیشرفت
    پریسا یوسفی کوره چی طسوج 1395
  13. بررسی تاثیر شرطی سازی ارزشیابانه زیر آستانه ای بر تغییر نگرش
    الهه محمدی 1395
  14. بررسی اثر تیپ شخصیتی و نیاز به شناخت بر رفتار مصرف کننده
    پارمیس هزاری 1395
  15. پیش بینی تاب آوری نوجوانان پسر از روی عوامل فردی،اجتماعی و خانوادگی
    فرشاد عظیم زاده 1395
  16. پیش بینی جهت گیری هدفی در نوجوانان از طریق مولفه های شناختی، هیجانی و انگیزشی
    مطهره پیشوایی 1394
  17. تاثیر آموزش جهت گیری هدفی مهارت مدار گرایشی بر کاهش خود ناتوان سازی در دانش آموزان
    زهرا قره تپه ئی 1393
  18. بررسی کاربرد مدل تجزیه و تحلیل شکست و اثرات آن(FMEA) در فرایند آموزش شرکت ملی گاز ایران
    گلاویژ شمسی 1392
  19. مقایسه رویکردهای مطالعه، اهداف پیشرفت و صفات شخصیت بین پذیرفته شدگان و پذیرفته نشدگان در آزمون کارشناسی ارشد سراسری
    صادق صیادی 1392
  20. نقش میانجی خود کارآمدی دررابطه فرزند پروری ادراک شده و بهزیستی روانشناختی
    لیدا ملک زاده 1391
  21. بررسی اثر آموزش هوش هیجانی بر کاهش میزان دشواری های بین فردی پسران نوجوان شهر تهران
    محمدجواد حیدر 1390
  22. نقش میانجی کمالگرایی در رابطه بین عملکرد خانواده و جهت گیری هدف در دانش آموزان دبیرستانی
    ستاره اکبری محبوب آباد 1390
  23. آماده سازی آزمون تداعی ضمنی عزت نفس و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن
    حمید هاشمی پور 1390
  24. بررسی رابطه خود کار آمدی،ترس از ارزشیابی منفی و جهت گیری هدفی با اهمال کاری در بین نوجوانان
    اکرم اسدی چشمه 1390
  25. تحلیل روانشناختی پر تیراژترین کتاب های داستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه گروه های سنی الف،ب و ج با استفاده از نظام نمره گذاری و تفسیر آزمون اندریافت موضوع
    سیده زهرا حسینی نژاد ماهانی 1390
  26. ساخت بسته ی آموزشی خود تنظیمی کاهش اهمال کاری تحصیلی و بررسی اثر بخشی آن
    حورا مطیعی 1390