Faculty Profile

محمدرضا برومند دولق

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/29

محمدرضا برومند دولق

علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر ابعاد بصری تبلیغات محیطی بر وفاداری مشتریان با نقش میانجی گری آگاهی و ترجیح برند در استادیوم فوتبال: (مطالعه موردی برند اسنوا)
    سیاوش فرهمند 1403
  2. میزان آشنایی و کاربست مفاهیم منشور المپیک توسط المپین ها
    مهسا سعیدی 1402
  3. بررسی وضعیت اشتغال ملی پوشان تیراندازی
    مهیار صداقت 1401
  4. تاثیر یک دوره آموزش کارآفرینی بر خلاقیت و شخصیت کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی
    فاطمه محمدی 1401
  5. بررسی رابطه عوامل جذب به تیم و حضور در مسابقات با وفاداری هواداران تیم فوتبال استقلال تهران
    یاسر خیرزاده اردکان 1400
  6. آسیب شناسی وضعیت اشتغال معلولین و جانبازان ورزشکار و ارائه راهکار
    تینا افشاری 1400
  7. آموزش کارآفرینی و تاثیر آن بر مهارت های کارآفرینی، قصد کارآفرینی و امید به اشتغال دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
    مریم السادات منصوری 1400
  8. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ورزش زنان باردار
    مهناز ارجمند 1400
  9. مطالعه شخصیت برند و شخصیت هواداران تیم های استقلال و پرسپولیس
    ماجد بلالی 1399
  10. تحلیل اثر بازاریابی عصبی بر رضایت، وفاداری و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی باشگاههای ورزشی تکواندو شهر تهران)
    حسین نزادی 1399
  11. سنجش روحیه ی کارآفرینی و تاثیر آن بر کارآفرینی سازمانی در سازمان ورزش شهرداری تهران
    نرگس داودی 1399
  12. شناسایی و اولویت بندی مولفه‌های صلاحیت¬های حرفه¬ای مدیران بازاریابی ورزش
    شکوفه بیرانوند 1399
  13. دیدگاه دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی نسبت به رشته تحصیلی و آینده شغلی
    محسن رضائی 1399
  14. عوامل موثر بر راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی در دانش آموختگان رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی
    بهاره تقیان دینانی 1397
  15. بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند بر طنین برند دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    مجید خاوری 1397
  16. شناسایی ظرفیت های درآمدزایی در دانشگاه ها از طریق ورزش
    حمید آزادوار 1397
  17. مقایسه موانع اشتغال دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ایران وعراق (مطالعه موردی دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه بغداد)
    حسین حاکم عبدالواحد السعدون 1397
  18. تدوین استراتژی توسعه بازار اسب اصیل ایرانی
    هادی مانگری 1396
  19. تاثیر شایستگی های کانونی بر امید به اشتغال دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    علی قلی پور 1396
  20. شناسایی عوامل موثر بر کاهش تعداد تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران و ارائه راهکار
    محمدحسین سالاری 1395
  21. سرنوشت شغلی و چالش های اشتغال و کارآفرینی دانش آموختگان دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تهران
    محمد رستمی 1395
  22. تحلیل روند عرضه دانش آموختگان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی به بازار کار
    سعید خداداد 1394
  23. بررسی تاثیر شخصیت برند باشگاه فوتبال تراکتورسازی تبریز بر وفاداری هواداران
    نادر پیرخواه اقباش 1394
  24. بررسی روند حضور تماشاگران و آثار اقتصادی آن در لیگ حرفه ای فوتبال ایران
    مه گل قربانی 1394