استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/29
محمد پورکیانی
علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
راهکارهای توسعه درآمدزایی و منابع مالی باتوجه میانجی گری تجارت و بازاریابی الکترونیکی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی
فاطمه قلیچی 1402 -
مقایسه ارزش رسانه ای ورزشکاران تیم های ملی ایران
رضا سلطانی 1401 -
بررسی عوامل موثر بر جذب حامیان مالی در ورزش فوتبال استان تهران
میلاد تیموری 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر حضور تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران
حدیثه توکلی نژاد 1400 -
پیامدهای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی
مرتضی مهنانی 1400 -
آسیب شناسی بازار مکمل های ورزشی در ایران
سعیده محبی 1400 -
بررسی وضعیت معماری دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های شهر تهران و ارائه ی وضعیت مطلوب
آرمیتا فاضلی حکم آباد 1400 -
ارزیابی عملکرد برنامه استراتژی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)
مهدیه مشهدی آقائی 1400 -
بررسی عوامل موثر بر انتقال بازیکنان باشگاه های فوتبال ایران
عباس عذیری 1399 -
بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در باشگاه های بدنسازی (مطالعه موردی: باشگاه های بدنسازی استان کرمانشاه)
یونس غیبی 1398 -
عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان باشگاه های بدنساری
مریم بروغنی 1398 -
عوامل موثر بر راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی در دانش آموختگان رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی
بهاره تقیان دینانی 1397 -
تاثیر عوامل درون سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران.
علی چراغی 1397 -
تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
افشین حسنی محتشم 1396 -
بررسی شایستگی های کانونی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
علی عیدانی 1395 -
تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران
محمد ستارپور 1394 -
تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
نسیم جنابی 1394