Faculty Profile

محمد پورکیانی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/09/12

محمد پورکیانی

علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تعیین موانع و ارائه راهکارهای توسعه بازاریابی گردشگری ورزشی ماجراجویانه در ایران
    جواد قاسم پور 1404
  2. مطالعه تطبیقی آکادمی های جوانان باشگاه های فوتبال ایران با کشورهای منتخب
    سیدمبین حسینی 1404
  3. صحه ­گذاری سلبریتی ­های ورزشی؛ واکاوی تجربه خرید مصرف کنندگان بر اساس مدل آیدا
    کیانا پریدخت 1403
  4. بررسی تاثیر نیمرخ کارآفرینی بر قصد کارآفرینی با تعدیلگری محیط مدرسه در دانش-آموزان
    زهرا نصرتی 1403
  5. شناسایی عوامل موثر بر مکان یابی بهینه اماکن ورزشی شهر یاسوج با رویکرد ژئومارکتینگ
    فاطمه مسعودنوه 1403
  6. شناسایی و اولویت بندی تکنیک های موثر بر برندسازی باشگاه های بدنسازی شهر تهران.
    غزل لباف 1403
  7. راهکارهای توسعه درآمدزایی و منابع مالی باتوجه میانجی گری تجارت و بازاریابی الکترونیکی در فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی
    فاطمه قلیچی 1402
  8. مقایسه ارزش رسانه ای ورزشکاران تیم های ملی ایران
    رضا سلطانی 1401
  9. بررسی عوامل موثر بر جذب حامیان مالی در ورزش فوتبال استان تهران
    میلاد تیموری 1400
  10. شناسایی عوامل موثر بر حضور تماشاگران لیگ برتر هندبال ایران
    حدیثه توکلی نژاد 1400
  11. پیامدهای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی
    مرتضی مهنانی 1400
  12. آسیب شناسی بازار مکمل های ورزشی در ایران
    سعیده محبی 1400
  13. بررسی وضعیت معماری دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های شهر تهران و ارائه ی وضعیت مطلوب
    آرمیتا فاضلی حکم آباد 1400
  14. ارزیابی عملکرد برنامه استراتژی فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC)
    مهدیه مشهدی آقائی 1400
  15. بررسی عوامل موثر بر انتقال بازیکنان باشگاه های فوتبال ایران
    عباس عذیری 1399
  16. عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان باشگاه های بدنساری
    مریم بروغنی 1398
  17. بررسی عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در باشگاه های بدنسازی (مطالعه موردی: باشگاه های بدنسازی استان کرمانشاه)
    یونس غیبی 1398
  18. عوامل موثر بر راه اندازی و توسعه کسب و کارهای ورزشی در دانش آموختگان رشته تربیت بدنی وعلوم ورزشی
    بهاره تقیان دینانی 1397
  19. تاثیر عوامل درون سازمانی بر کارآفرینی سازمانی دانشکده های تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه های دولتی شهر تهران.
    علی چراغی 1397
  20. تاثیر مهارت های کارآفرینانه بر قصد کارآفرینی دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی
    افشین حسنی محتشم 1396
  21. بررسی شایستگی های کانونی دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه های دولتی شهر تهران
    علی عیدانی 1395
  22. تدوین برنامه راهبردی بازاریابی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران
    محمد ستارپور 1394
  23. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
    نسیم جنابی 1394