Faculty Profile

سیدعماد حسینی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/08

سیدعماد حسینی

علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه

Theses Faculty

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی پیامدهای واردات کالای ورزش ایران
    فاطمه ملکی 1403
  2. شناسایی چالش ها و فرصت های تجارت الکترونیک در ورزش تنیس
    سروش اسکندرلو 1402
  3. تاثیر واقعیت افزوده بر میزان فروش فروشگاه های ورزشی شهر تهران
    رزگار پورمعروف 1402
  4. تاثیر برند شخصی ورزشکاران ملی شهر یزد بر توسعه ورزش
    زکیه کیانی مروست 1402
  5. تاثیرویژگی های اخلاقی و رفتاری ورزشکاران تیم های ورزشی بر اعتبارحامیان مالی
    معین اویسی ها 1401
  6. الزامات پیاده سازی حضور داوطلبان در ورزش (مطالعه موردی استان اصفهان)
    مریم سلیمانی تهرانی 1400
  7. شناسایی عوامل موثر بر توسعه ورزش فوتشالی در کشور وارایه راهکار
    مهران افشاری 1400
  8. الزامات حضور باشگاه‌های فوتبال حرفه‌ای ایران در سازمان بورس
    رضا بیرانوند 1400
  9. بررسی رابطه توسعه برند ورزشی و ارزش ویژه برند باشگاه سپاهان با میانجی گری برند شخصی
    میثم پرسته 1400
  10. شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی ورزشکاران حرفه ای تیم های لیگ برتر فوتبال ایران
    مهدیه بستاکی 1400
  11. بررسی نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد مزیت رقابتی و مشارکت افراد در باشگاه های ورزشی شهر تهران
    حسین رضا امینی 1399
  12. طراحی مدل ارتقاء ارزش ویژه برندهای ورزشی داخلی
    احمد زکی پورزاده 1399
  13. عوامل موثر بر ارتقا برند فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
    مائده السادات امین زاده 1399
  14. طراحی مدل درآمدزایی باشگاه های ورزشی بانوان شهر تهران
    مریم توحیدی نیا 1399
  15. طراحی مدل تجارت الکترونیک در فدراسیون والیبال ایران
    علی سلگی 1397
  16. اثرات توسعه ورزش والیبال بر فرآیند جهانی شدن ایران
    فائزه شهبازی 1397
  17. طراحی مدل مدیریت برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی
    معصومه عزیزی 1396
  18. ارائه مدل بازاریابی تجربی مشتریان برندهای ورزشی در شهر تهران
    سعید عاشوری 1396
  19. تاثیر تبلیغات بر لیگ برتر فوتبال بر ارزش ویژه برند شرکت ها و ارائه مدل
    علی براتی پور 1395
  20. طراحی مدل بازاریابی حسی باشگاه های برتر فوتبال ایران
    علی افروزه 1395
  21. ارائه الگوی موثر بر بازاریابی ورزشی استان مازندران
    عماد محمدزاده 1395
  22. تحلیل رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری, رضایتمندی و وفاداری به برند ورزشکاران حرفه ای شهر تهران
    هومن بابازاده شایان 1395
  23. ارتباط بین مشارکت در رویدادهای ورزشی با رضایت مندی و وفاداری کارکنان سازمان زندان های کشور
    فریبا رجبی 1395
  24. بررسی تاثیر ترکیب عناصر پیشبردی بر جذب نگهداری و وفاداری مشتریان استخرهای منطقه 1
    الیاس اسد 1394
  25. رابطه بازاریابی حسی بارضایت اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی
    جواد میرزائی 1394
  26. اثر سازمان ورزش وشهرداری ووفاداری و رضایت مندی مشتریان به برند شهرداری تهران
    مرضیه معتمدی 1394
  27. تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
    نسیم جنابی 1394
  28. بررسی عوامل و موانع اثرگذار برتوسعه بازاریابی گردشگری ورزشی استان تهران
    مریم عباسی 1394
  29. ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی منتخب با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
    مهدیه سراجی 1393
  30. تحلیل نقش ورزش در رشد و توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران
    مازیار کلاشی 1393
  31. تدوین استراتژی بازاریابی ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای جمهوری اسلامی ایر ان
    سمیه خیری سیلاب 1393
  32. بررسی عوامل موثر بر نهادینه شدن حضور دانشجویان دانشگاههای تهران در فعالیت های ورزشی و ارایه راهکار
    عبدالرحمان جامی الاحمدی 1393