استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/08
سیدعماد حسینی
علوم ورزشی و تندرستی / مدیریت ورزشی و رسانه
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی پیامدهای واردات کالای ورزش ایران
فاطمه ملکی 1403 -
شناسایی چالش ها و فرصت های تجارت الکترونیک در ورزش تنیس
سروش اسکندرلو 1402 -
تاثیر واقعیت افزوده بر میزان فروش فروشگاه های ورزشی شهر تهران
رزگار پورمعروف 1402 -
تاثیر برند شخصی ورزشکاران ملی شهر یزد بر توسعه ورزش
زکیه کیانی مروست 1402 -
تاثیرویژگی های اخلاقی و رفتاری ورزشکاران تیم های ورزشی بر اعتبارحامیان مالی
معین اویسی ها 1401 -
الزامات پیاده سازی حضور داوطلبان در ورزش (مطالعه موردی استان اصفهان)
مریم سلیمانی تهرانی 1400 -
شناسایی عوامل موثر بر توسعه ورزش فوتشالی در کشور وارایه راهکار
مهران افشاری 1400 -
الزامات حضور باشگاههای فوتبال حرفهای ایران در سازمان بورس
رضا بیرانوند 1400 -
بررسی رابطه توسعه برند ورزشی و ارزش ویژه برند باشگاه سپاهان با میانجی گری برند شخصی
میثم پرسته 1400 -
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برندسازی ورزشکاران حرفه ای تیم های لیگ برتر فوتبال ایران
مهدیه بستاکی 1400 -
بررسی نقش شبکه های اجتماعی در ایجاد مزیت رقابتی و مشارکت افراد در باشگاه های ورزشی شهر تهران
حسین رضا امینی 1399 -
طراحی مدل ارتقاء ارزش ویژه برندهای ورزشی داخلی
احمد زکی پورزاده 1399 -
عوامل موثر بر ارتقا برند فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران
مائده السادات امین زاده 1399 -
طراحی مدل درآمدزایی باشگاه های ورزشی بانوان شهر تهران
مریم توحیدی نیا 1399 -
طراحی مدل تجارت الکترونیک در فدراسیون والیبال ایران
علی سلگی 1397 -
اثرات توسعه ورزش والیبال بر فرآیند جهانی شدن ایران
فائزه شهبازی 1397 -
طراحی مدل مدیریت برند در کسب و کارهای کوچک و متوسط ورزشی
معصومه عزیزی 1396 -
ارائه مدل بازاریابی تجربی مشتریان برندهای ورزشی در شهر تهران
سعید عاشوری 1396 -
تاثیر تبلیغات بر لیگ برتر فوتبال بر ارزش ویژه برند شرکت ها و ارائه مدل
علی براتی پور 1395 -
طراحی مدل بازاریابی حسی باشگاه های برتر فوتبال ایران
علی افروزه 1395 -
ارائه الگوی موثر بر بازاریابی ورزشی استان مازندران
عماد محمدزاده 1395 -
تحلیل رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری, رضایتمندی و وفاداری به برند ورزشکاران حرفه ای شهر تهران
هومن بابازاده شایان 1395 -
ارتباط بین مشارکت در رویدادهای ورزشی با رضایت مندی و وفاداری کارکنان سازمان زندان های کشور
فریبا رجبی 1395 -
بررسی تاثیر ترکیب عناصر پیشبردی بر جذب نگهداری و وفاداری مشتریان استخرهای منطقه 1
الیاس اسد 1394 -
رابطه بازاریابی حسی بارضایت اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی
جواد میرزائی 1394 -
اثر سازمان ورزش وشهرداری ووفاداری و رضایت مندی مشتریان به برند شهرداری تهران
مرضیه معتمدی 1394 -
تدوین استراتژی بازاریابی شرکت پرشین پایا وارد کننده کالاهای رادیو کنترل (آرسی ) درایران براساس مدل ترکیبی swot و AHP
نسیم جنابی 1394 -
بررسی عوامل و موانع اثرگذار برتوسعه بازاریابی گردشگری ورزشی استان تهران
مریم عباسی 1394 -
ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی منتخب با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها
مهدیه سراجی 1393 -
تحلیل نقش ورزش در رشد و توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران
مازیار کلاشی 1393 -
تدوین استراتژی بازاریابی ورزشی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای جمهوری اسلامی ایر ان
سمیه خیری سیلاب 1393 -
بررسی عوامل موثر بر نهادینه شدن حضور دانشجویان دانشگاههای تهران در فعالیت های ورزشی و ارایه راهکار
عبدالرحمان جامی الاحمدی 1393